הרמת מצח אנדוסקופית

הרמת מצח אנדוסקופית

מה זה הרמת מצח אנדוסקופית?

הרמת מצח אנדוסקופית משמשת להרמת מיקום הגבות והמצח. האינדיקציות להליך זה הן רבות ומבוצעות על מנת לתקן את הפטוזיס של הגבות ולטפל בקמטי הזעף מעל האף שיוצרים שרירי הגליל והפרוקרוס. גורמים שונים, כולל הזדקנות טבעית, פגיעה בעצב הפנים וטראומה, עלולים לגרום לפטוזיס של המצח, אם כי גם גורמים מולדים או תורשתיים עלולים לגרום למצב. הרמת מצח (או הרמת גבות) אינה מושג חדש, אך יישום טכניקות אנדוסקופיות בתהליך זה נפוצות.

מנתח פלסטי מוסמך מבצע לעתים קרובות הרמת מצח אנדוסקופית, לנשים וגברים בישראל המעוניינים להחליק ולהרים את המצח. הליך חידוש פנים זה שימושי במיוחד עבור מטופלים צעירים יותר, כאשר אין צורך להסיר עודפי עור.

הליכי הרמת הגבות האנדוסקופיים נועדו להצעיר את החלק העליון של הפנים על ידי:

  • החלקת קמטים במצח
  • ביטול צניחת פנים וצניחת גבות
  • הפחתת נפילת עפעפיים מעל העיניים
  • תיקון רפיון העור על ידי הידוק עור המצח

הרמת מצח אנדוסקופית עם מומחה לכירורגיה פלסטית

במהלך ההליך הדוקטור משתמש בצלחות מיני סופגות כדי לתמוך בהרמת המצח במהלך ניתוח אנדוסקופי. הוא מבצע הליך זה באמצעות חתכים נסתרים זעירים בקרקפת שאינם נראים ומתרפאים במהירות. המיני צלחות מתמוססות תוך 4 עד 6 חודשים, אך תנוחת הגבות החדשה יכולה להימשך 10 שנים או יותר.

מכיוון שתהליך זה משפיע על הגבות, הדוקטור מבצע אותו לעיתים קרובות בשילוב עם ניתוח עפעפיים עליונים כדי להשיג תוצאות מיטביות. ולעיתים במקומות מסויימים מקובל להשתמש בהדמיה ממוחשבת כדי להציג תצוגה מקדימה של התוצאות הפוטנציאליות לפני כל הליך. המועמדים הטובים ביותר להרמת מצח אנדוסקופית חייבים להיות בעלי BMI מתחת ל -35.

5 כוכבים

שאלות נפוצות:

כמה עולה הרמת מצח אנדוסקופית?
עלות הרמת מצח אנדוסקופית משתנה לחולה בהתאם למורכבות ההליך ולמספר גורמים נוספים. העלות נעה בדרך כלל בין

מחיר הרמת מצח בלבד עולה בין 5500 – 7000 ש"ח.

מחיר הרמת מצח וגבות יחד עולה בין 8000 – 11000 ש"ח.

העלויות משתנות לפי מספר פרמטרים ולרוב לא כוללות הרדמה או את מחיר מיקום הטיפול, ומשתנות בהתאם לטכניקה, אז חשוב לדעת שהעלויות עשויות להשתנות. ותמיד כדאי לבדוק את השתתפות קופות החולים ולשאול את הדוקטור על אפשרויות המימון השונות.

מה היתרונות של ניתוח הרמת מצח אנדוסקופית
ישנם חתכים קטנים יותר, צלקות מינימליות, פחות דימומים, פחות נשירת שיער והתאוששות מהירה יותר.

מה עושה ההליך?
הליך זה ממזער את קמטי המצח, מרים גבות צנוחות, מסיר כיפה מעל העיניים, מהדק ומרים את עור המצח.

כיצד עוברת ההתאוששות מהרמת מצח אנדוסקופית?
הרמת מצח אנדוסקופית מתבצעת כהליך אשפוז עם הרדמה כללית. ההליך נמשך כשעה בממוצע. רוב המטופלים יכולים לחזור לעבודה 7 עד 10 ימים לאחר הניתוח האנדוסקופי שלהם, ואפשרי לבצע פעולות מאומצות יותר כעבור מספר שבועות. אפשרי לחוות חבלות מסוימות, שיתפוגגו לאחר שבועיים או שלושה. ויהיה צורך למזער את החשיפה לשמש במשך מספר חודשים לאחר הניתוח.

מהן תופעות הלוואי?
יכולה להיות נפיחות זמנית, קהות, כאבי ראש וחבורות.

מה הסיכונים?
פגיעה בעצב הפנים, גרימת אובדן תנועה, חולשת שרירים, מראה לא סימטרי, זיהום, הצטלקות רחבה או מוגזמת בקרקפת, אסימטריה של הגבות.

לייעוץ חינם על ניתוחי גבות ומצח לחצו כאן >>>

מעניין אותך לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר מהירה